Business Intelligence in Romania: Avem Business, nu prea avem Intelligence


“Romania are o istorie scurta in ceea ce priveste cultura de business, insa acest lucru se constituie atat intr-un dezavantaj, cat si intr-o oportunitate.
Dezvoltarile mai reduse ale solutiilor Business Intelligence sunt insa si o mare oportunitate pentru companii: ele pot sari peste unele etape ca sa acceseze tehnologii de ultima generatie, la preturi mai accesibile, crescandu-si astfel competitivitatea.
Asigura-te, astfel, ca vei fi mereu primul care afla Stirile Relevante ale Momentului! …clic aici
In acelasi timp, multe din companiile din Romania au marea sansa de a nu fi captive in investitii enorme in solutii Business Intelligence mamut, greu de amortizat.
Avansul tehnologiilor mobile, scaderea preturilor la echipamentele IT, retelele sociale, dar si criza economica au provocat schimbari majore atat in comportamentul clientilor finali, cat si al companiilor.
Viteza cu care se produce si se vehiculeaza informatia este mai mare, volumele de date au crescut considerabil, astfel ca a crescut nevoia de a identifica la timp oportunitatile de business si de a lua decizii corespunzatoare.” (manager.ro)

(Articolul integral)

QV_iPad_Touch_02

[quotcoll orderby="random" limit=1]

Scrie un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *